Právě probíhá AKCE 23 % SLEVA na Starter PackCHCI SLEVU

Protein. Živočišný vs rostlinný

Co o nich vlastně víme? Proteiny neboli bílkoviny jsou jedním ze základních stavebních kamenů lidského těla. Jsou velice důležité k tomu, pokud chcete budovat svalovou hmotu. Protein je tedy důležitý především pro sportovce. Získat je můžete ale pouze ze stravy, neukládají se totiž do zásoby.

Význam proteinu v těle:

  • důležitý pro tvorbu svalové hmoty, tkání a orgánů
  • obsahuje enzym, který pomáhá při trávení
  • reguluje funkci lidských orgánů
  • funguje jako transport kyslíku do svalů a zlepšuje jejich funkci
  • pokud má tělo nedostatek sacharidů a tuků, slouží jako energetický zdroj

Rada! Kromě stravy se zaměřte i na protahování těla. Pusťte si tahle cvičící videa. Pomohou vám nastartovat den nebo se protáhnout po náročném pracovním vytížení.

Bílkoviny: potraviny, které je obsahují

Jak už bylo řečeno na začátku, tělo si neumí vzít protein ze zásoby, protože se tam neukládá. Získat ho lze pouze z potravin a je důležité vědět, kde ho najdete, abyste jich v jídelníčku měli dostatek. Protein se dělí na živočišný a rostlinný. Ten primárně uvítají vegani.

Živočišný protein

Živočišný protein najdete ve všech živočišných produktech. To znamená v mase, rybách, vejcích, mléčných výrobcích a také v dnes už velmi oblíbeném syrovátkovém proteinu.

Tip! Vyzkoušejte proteinové nápoje KetoMix. Můžete vybírat z mnoha příchutí i porcí.

Rostlinný protein

Rostlinný protein je ideální alternativou pro vegany. Druhů je hned několik, a tak je z čeho vybírat. Mezi vegan protein se řadí sójový, rýžový, konopný a hrachový. Setkat se můžete i s kombinací několika typů. Například rýžovo-hrachový protein.        

Rada! Pokud z jídelníčku vynecháte maso, nezapomínejte dbát na příjem bílkovin. Skvělou alternativou je sója, luštěniny a obiloviny.

Jak užívat protein a co jsou PN

Příjem proteinů je hodně individuální a také záleží na vaší hmotnosti, výšce, pohybové aktivitě a výsledku, kterého chcete dosáhnout. Pokud se aktivně nevěnujete sportu nebo fitness, váš příjem by měl být mezi 0,8 – 1 g bílkovin na kg vaší hmotnosti. Proteinové nápoje vám ulehčí stravování. Jsou velmi snadné a rychlé na přípravu, zasytí vás a dodají vašemu tělu kvalitní bílkoviny, vlákninu, minerální látky a vitamíny. To je hned několik kladných důvodů proč pít tyto koktejly. A kdy pít proteinové nápoje? Je to náhrada plnohodnotného jídla, takže je můžete pít ke snídani, obědu nebo i večeři.

Tip! Ketomix přichází s proteinovým koktejlem nové generace. Má vylepšenou recepturu, méně sacharidů a vysoký obsah bílkovin.Tak ochutnejte!

Závěrem

Pokud stále váháte, zda upravit váš jídelníček a začít s dietami, tak proteinové nápoje jsou skvělým začátkem. Dnešní trh nabízí vynikající koktejly na hubnutí a KetoMix jich nabízí celou řadu. Výhodou je, že si můžete dokupovat různé příchutě. Díky tomu budete mít vždy z čeho vybírat.

Tip! Doporučujeme si přečíst tyto recenze, které píše sám život. Mnoho našich zákazníků tvrdí, že to jsou nejlepší proteinové nápoje a mnozí z nich u KetoMixu zůstali i po skončení dietního plánu.